Förslag?

Kanske dags att skriva något... mitt humör har dock sjunkit riktigt vidrigt lågt just nu. Ingen aning varför, kanske plugget som suger ur all glädje, vet inte. Det var väl till en viss glädje att höra att det förmodligen blir en London-resa under höstlovet. Väntar bara på sista intygandet på att jag kan boka biljetterna. Det verkar dock bli lite krångligt, är ju snål (eller som ajg väljer att kalla ekonomisk) så försöker få tag på det billigaste som går, dock ändå kräsen, det ska vara under rätt tider. SAS verkar inte fungera så bra, jag får ihop billigare flyg om jag bokar enkelresa bägge hållen, men ska ta och jämföra lite med BA, så kanske reser med olika flygbolag åt de olika hållen. Äsch, jag brukar vara bra på att få ihop det där på något vis till slut.  btw. bara 9 veckor kvar till höstlovet... redan börjat längta.

Måste se till att göra något i helgen, annars kommer jag säkert gå in i någon mörk depression.
Ska nog be jultomten om en kram i år, allt jag önskar mig nu... and fyi så är det (bara) 16veckor kvar till jullovet.

Stackars dig som läste det här, hitta på något roligare nu istället.
Måste nog slänga in ett skämt här för att inte få er alla att dö.
Det här satte ett flin på mina läppar i varje fall när en kompis skicka det till mig:
An arab at the airport:
- Name?
- Abdul al Rahzib.
- Sex?
- Three to five times a week.
- No, no...I mean Male or female?
- Male, female, sometimes camel.
- Holy cow!
- Yes, cow, sheep, animals in general.
- But isnt that hostile?
- Horse style, doggy style, any style!
- Oh dear!
- No, no deer run too fast..

Ha de'
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0