Brand med 2 prickar

I lordags drog jag till Marbella och lag och schtekte pa stranden hela dagen, pa kvallen blev det konsert och lite ol och sakert halften av stadens klubbar/barer. Det blir verkligen inga tidiga natter... Hur som helst, da lyckades jag val bli lite rod. Men under sondagen skulle jag traffa min inter-cambio (ihop parad med en spanjorska sa att hon kan ova sin engelska och jag min spanska) och vi skulle till polen. Hon drar aven med sig sin kusin och sa brukar den hollandska tjejen hanga med ocksa. Jatte trevligt. Men fy fan vad brannd jag ar nu efter 8 timmar i solen. Forsokte ha en stor skjorta pa mig hela tiden men sen akte man ju i polen med kladerna pa >_<

Mys mys anda. Och manga snyggingar ;) blir att dra dit pa tisdag ocksa efter som Natalia (min spanjorska) fick en liten fling for badvakten ^^ heting.

Hur som helst. Blir kanske gymmet idag och sen lite shopping. ar jakligt sugen pa glass ocksa. Kommer hem pa lordag... usch...

Kram
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0