Usel blogg

Usch vad dåligt det kommer (och är) med uppdateringar. Iof, på skolan i Spaninen kommer jag att ha tillgång till internet, så det blir kanske lite att läsa trots allt. Just nu håller jag bara på att stressar som tusan. Känns inte som att jag kommer att hinna klart med allt innan jag tvingas på de det där planet som tar mig till stekheta Málaga.

Just nu har jag ju dessutom besök av Londonvännen som bor här tills efter jag åkt. Vill försöka umgås så mycket som möjligt med henne eftersom jag förmodligen inte kommer att träffa henne på nästan ett år sen. Och samtidigt vill jag hinna träffa alla andra innan jag åker. Så dålig tajming med allt. Inte nog med det ska jag på "jobb-intervju" imorgon och vännen som blev skadad när vi var ute och red måste också ständigt plåstras om.

Allt känns kaos. Min kropp blir trött redan vid den här tiden >_<

Natt på er
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0