Eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh, eh Stop telephonin' me!

Det är sällan jag pratar så mycket i telefon som jag gjort ikväll. But I love you people that do call :D  and I'm sorry that I (almost) never do. Även om jag ofta säger att jag hatar att snacka i telefon, så har jag en tendens att vara mycket gladare när jag väl lägger på. Långa samtal med tjejkompisar är alltid trevligt, jag var på väg att skriva att killar var jobbigare, men det är inte sant. Usch, nä jag ska sluta hålla på så över huvudtaget. Men jag gillar inte att prata i telefon med främlingar... men det går säkert också att ändra på, eller nä, jag låter nog bli det.

Hur som helst, pratat har jag gjort idag. Började med ett samtal från en killkompis (som jag har träffat över nätet, ja) och ställde in kvällens fika, kanske träffar honom imorgon, får se, Piff är ju så upptagen med sitt så jag är ju så ensam ändå. Därefter satte jag mig och kolla på en svensk gammal acctionkomedi från 1988, Strul, hette den visst. Usel men jag fastnade, men jag missade slutet i och med att London-vännen slog en signal. Någon som kan berätta slutet? ^^ nä tror inte det. Pratade med London-vännen i kanske 1½timma samtidigt som jag upptäckte att det var möjligt att boka biljetter till Twilight saga; Eclipse.
Om någon är intresserad av att dra med Piff och mig på midnattsvisningen på Rigoletto den 30/6 så är det bara att säga till, inom 12 timmar. Fin fina biljetter i mitten av biosalongen. :) Därefter ringde Piff och... vetetusan hur mycket som sades under de 45 minuterna. Nu var det då tänkt att jag kanske skulle sova efter att ha läst på om Strindbergs; Fröken Julie... så mycket blev det av det. 

Det har varit dåligt med uppdatering, men förhoppningsvis blir det bättre nu med sommaren. På fredag är det skolavslutning! Äntligen blir man fri! Bara två år kvar till studenten, far min predika häromdagen om hur det var när han tog studenten och hur det inte var någon öl och bla bla bla, farfar åkte in med traktor och kärra, bla bla bla... GRATTIS TILL ALLA STUDENTER :D
Puss o kram
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0