Godmorgon

När jag låg i sängen och hade sådär mysigt som man kan ha på morgonkvisten under sommarlovet... så ringer pappa. Suck. Han började babla om att jag ska skriva något brev på spanska till värdfamiljen jag ska bo hos under min språkkurs nere i Ronda (väster om Málaga). Jag saknar dock ork just nu... plus min spanska är trots allt usel. Och om jag skriver på spanska, så lär jag få ett svar på spanska och då är det kört. Haha.

Det är härligt med sommarlov, men just nu saknar jag solen och sommarvärmen, det är vad som krävs för att jag ska kunna njuta till fullo. Det bästa är att föräldrarna jobbar, och att syrran är på läger. Wiiieeee! Nu kan jag dansa runt i huset naken med skit hög musik, please don't try to picture that. Haha. :D

Nu ska jag gå på jakt efter en bussremsa, måste bege mig in mot stan om 1½ timma. Ska nog passa på att sommarshoppa lite, eller åtminstone kolla lite efter vad jag vill ha. Behöver ju massa sommarkläder just nu... hoppas pengarna räcker. Just nu bokar jag ju tågbiljetter kors och tvärs. Biljetterna till Frövi (Londonvännens sommarställe), är bokade. Och igår spana jag på biljetter ner till Skåne där Piff ska hyra hus i sommar. Fasiken, hur ska det här gå, när man inte fått något sommarjobb än. Nu har jag nästan gett upp helt. Men det är bara att fortsätta ringa, igår ringde jag väl 7-8 gr utan att få något svar. Hoppas på bättre tur idag, fingers crossed.

Ha en bra dag.
Kram
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback