Jag önskar...

att jag hade de där kläderna, hade råd att köpa de där skorna, hade det där perfekta håret, att jag inte hade den där knölen på foten, att jag passade i den där färgen, att jag var bättre på det där, att jag visste vad jag ville bli, att jag kunde dansa, att mina tankar lät annorlunda, att jag orkade springa längre, att mina ögon var större, att mina ögonfransar var längre, att jag hade någon att älska, fred på jorden, att jag kunde rita, att jag visste mer, mig en kram, att du kunde förstå...

Men om jag kunde få allt jag önska vore en önskan inte mer än ett krav. Ett ord med negativ klang. Om jag kunde få allt jag önska vore jag någon annan än mig själv. En önskan är en önskan och inget mer. Allt jag önskar är att få leva som jag vill och alltid ha möjligheten att just...önska.
Även om isen är svart och skogen ännu mörkare, så är himmelen alltid blå
Nej vad ful den blev... blä, fattar inte hur det här funkar....borde dessutom fixa photo shop, en annan gång
Godnatt, eller godmorgon. vetefan... inte trött. suck
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0