Kramig...

Såg den här filmen imorse:
Heter Försoning på svenska. Enligt mig mycket bra, piff hade tipsat, så jag slog till. Kostade ju bara 33kr. Men den passande inte mitt kramiga morgonhumör... suck
Sen upptäckte jag att jag glömt lämna tillbaka filmen vi hyrde förra lördagen... hoppas dom inte bötar för mycket.
Couples Retreat. Om jag minns rätt så hade vi rätt roligt åt den... jo nu minns jag. Finns ju till och med på film på Piffs fina telefon... haha, helt värd att se.

Har sett rätt mycket film (för att vara jag) under de senaste dagarna. Var inne i stan och hälsa på en gammal vän som jag fått via London och kollade på Team America... Klockren.

Sen såg jag och Piff Hundtricket häromdagen... men den är för pinsam för att jag skulle vilja få er att titta på den.
Så nu avslutar jag det här på något fint vis... Med ett citat...


Det finns tre perioder i livet: ungdomen, medelåldern och "vad du ser pigg ut". - Nelson Rockefeller (1908-1979)

Ha en bra dag
Puff


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0