Pöss

Eftersom jag just nu är uttråkad, men inte tillräckligt engagerad för att skriva så tänker jag lista vad som har hänt under de 3 senaste dagarna.
Ni får stå ut med att det är i grått... för jag kan inget om dessa designer skit...

Fredag:
  • Piff drog till Barcelonda för att ragga spanjorer med familjen.
  • Jag hade en så kallad MEP-dag, avslutning på en kurs om EU, trist som fan och förjävligt.
  • Hemmakväll med syrran, försökte vaxa benen, gav upp och satte mig med en pinsett istället och noppade halva höger benet.
Lördag:
  • Stack ut och sprang.
  • Träffade en kompis, dumma som vi var skulle vi åka in till stan med bil och äta lunch. Det var ju marathon inne istan... det tog oss 1½timma in, och lika lång tid ut. Men vi hade kul och jag satt och skrek höger, vänster efter lite känsla... Juste pinsam komisk sak hände, får se om jag berättar om det i senare inlägg, men jag kan säga; bh:ar gillar verkligen inte mig...
  • Stack ut och sprang igen.
  • Bestämde mig för åter en gång försöka vaxa benen, satt väl i ca 4 timmar... noppade bort det sista.
      Söndag:
  • Brunch hos underbara ex granne/barndomskompisen/syster <3 ingen är duktigare på att baka. Där  var vi i varjefall ett helt drös med brudar som nöjt av det fin-fina vädret.
  • Efter att ha hjälpt till att städa undan allt så gav vi oss, efter ätit middag, iväg och bowlade. Och fick träffa sötisens pojkvän för första gången.
  • Därefter blev det en glass på gyllene måsen (Mc.donalds), åka lite kundvagn, sexiga foton och ett vackert hejdå...
Nu ska jag bara planera nästa vecka, fast det orkar jag inte... hoppas Piff vet att jag saknar henne ^^
Pöss på er alla
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0