Så jävla snyggt...men va FAN!?! Wiiieeeee! Gaaaaaah! nooooo.... YES! Fuck you!

Sitter och glor på fotbollen.... England - Slovenien

Supportar ju självklart England, my second home, eller first, har inte bestämt mig.  Jag låter som en fotbollshuligan... Har knappt följt VM hittils, men nu blev det plötsligt hela mitt liv. Har lovat att om England inte vinner, så äter jag sill på midsommar...

England spelar ju så jävla snyggt... har ännu inte fattat varför ett mål dömdes bort...

Har bara legat och glassat i solen sen jag vakna, så nu sitter jag och skriker åt tvn rödbränd i bikini. Syrran kom hem med två kompisar, men skämdes för mycket och drog någon annan stans ^^ mohahaha MY SOFA!

Kom igen England, kom igen!
Puff puff puff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0