Sol sol sol!

Äntligen lite fint väder! Förhoppningsvis håller det i sig, för just nu måste jag stryka farsans skjortor, får ju betalt! yay. Nu vill jag inte att ni ska tro att jag är bortskämd och får betalt så fort jag hjälper till lite hemma... Detta är endast en tröst för att jag inte fått tag i något riktigt sommarjobb än.

Hur som helst, jag ska skynda mig nu, bara en kvar, men fan vad det är jobbigt... Sen bär det in till stan  och köpa grillmat och present. För idag ska en av mina kära konfakompisar firas! Och inte nog med det så är det idag exakt 2 år sedan vi träffades och åkte till Malta! Party party party mys :D

Njut av denna dag, den kommer inte igen :D 
Kram
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback