Tomt

Sådär, detta inlägg ville tydligen inte komma upp igår, så då kommer det nu istället.
Nu vare banne mig tomt här. Vi har nu nästintill avslutat projektet, gäller bara att utvärdera, tillslut fått frågorna jag ska besvara. Kanske inte helt nöjd med vad som presterats under detta projekt, men är man såhär skoltrött så kan man inte kräva så mycket mer. Nu fasar jag bara inför fredagen, sista gången jag ska tvingas prestera innan sommarlovet :D förutom att jag även måste övertyga biologi-läraren om att min sena inlämmning inte ska påverka mitt betyg -_-

Inte nog med detta så fick jag ett mail från skolsyster som bad mig titta förbi imorgonbitti. Varför det har jag ingen aning om. Förmodligen hälsokontroll. Sådanna är bara så jobbiga. De ska bara klämma, pilla och förnedra en. Vågen visar alltid på mer än vad vågen hemma gör. Man är plötsligt kortare än vad man mätt hemma. Sen ska alla ens vanor skällas på. Sen ska de röra sig in på allt det psyikiska också... fast dit når de sällan om de nu ställer en på vågen först. Usch, väga sig är ju hemskt... det är synd att man inte kan göra som på ica, håller upp påsen lite så att det inte kostar lika mycket ^^ mohahaha. man kan vara lite busig ibland, men det är väl det närmaste jag kommit snatta. Har inte gjort det på länge, jag lovar. Hur som helst, jag ska ställa mig på den där vågen och be till gud att den inte stigit över det sträcket som jag satt som maxgräns i mitt huvud. Annars lär jag bli träningsnarkoman, vilket kanske är lika bra det. Har inte tränat på veckor. Och sommaren närmar sig, och tjejmilen närmar sig. Gäller att slå förra året, vad jag hade då minns jag i och förisg inte, 56min kanske. Borde inte vara så svårt, glömde ju att träna då med :)

Nu babblar jag för mycket... måste plugga, inte skrivit klart mina arbeten till imorgon. Men jag får skylla på mina kära vänner, Puff ringde och förgyllade min dag med att berätta... äh ni får fråga henne om hon nu ens vill berätta. Sedan ringde kära vännen från London, en aning förbryllad, men efter en timma så var vi båda fulla av skratt och hade disskuterat allt mellan analsex, blonda galna tjejer, plugg, katter som slickar en i ansiktet, midsommar,träning samt en värre version av det Puff gjorde... 

Aja, nu ska jag vara lite duktig. Men är förbaskat sällskapssjuk. Det där lät nästan desperat, lite sorgligt att jag ens skriver det här. Nä va fan. Roligt att vi har några stammisar här ;) ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen.
Godkväll
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0