Dagens konstaterande

Att börja dagen med ett fyra timmar lång matteprov låter ju inte som den optimala morgonen. Men lägg till 1½ timmas mattelektion på det direkt efter. Underbar dag.... suck.
Men man ska ju försöka koncentrera sig på det positiva, behövde inte stanna på samhällslektionen utan fick möjligheten att gå hem och göra motsvarande upggift hemma. Tveksamt om det kommer att hända, men nej det är dags att ta sig i skinnet den här veckan. Sätta på sig hårdhanskarna och handskas med dessa tsunamivågor av prov och inlämningsuppgifter.
Hur som helst, dagens konstaterande: Att man tröttnar på människor när man pratat tillräckligt med dom för att dom ska lyckas förstöra ens egen vission... lång mening :)


Jag kan erkänna att jag är en person som nog chattar nästan lite väl mycket med främmande människor över nätet. Men jag tycker det är underhållande, intressant och spänande. Ett utmärkt och lätt sätt att träffa människor, som man förmodligen annars aldrig träffat. Fördelen och nackdelen med denna funktion är att man får chansen att själv skapa sig en vision av personen, en som man tycker mycket om. Sen pratar man mer och mer... och tillslut säger personen något som strider mot ens egen vision. Och allt säger bara poff! och plötsligt saknar du personen, samtidigt som den finns där mitt framför näsan på dig, men det är inte samma sak längre... Who knows what I am talking about? ^^

Kram på er.
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0