Dåliga vanor...

Jag kan ju inte vara sämre, utan måste ju också få slänga iväg ett inlägg innan jag ger upp kampen mot morgondagens ankomst. Jag har dock insett att klockan nu börjar närma sig 4, och tyvärr är detta inte längre någon ovanlig syn. Börjar undra om jag sover BETYDLIGT mycket mindre än andra människor i min ålder. Men vad kan jag säga, jag är en natt människa... Jag har börjat komma att följa solens uppgång under året, och jag kan berätta att fåglarna börjar kvittra ungefär vid 02.00 och slutar inte riktigt någon gång... och redan nu har det börjat ljusna utanför fönstret.

Jag är stolt över min lilla kära väns tålamod med att fixa layouten, ber om ursäkt att jag slumra till där några minuter, men när batteriet på din mobil tog slut blev jag plötsligt riktigt rastlös ^^ 

Nattluften på vägen hem gör dock att man piggnar till. och så sitter man här och chattar med alla möjliga människor hela nätterna, otroligt underhållande men samtidigt slöseri med tid... så jag natar att jag får avsluta här.

God morgon världen :) 
jag hoppas jag drömmer om jordgubbar <3
Kram, Puff!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0