Going crazy

Känner mig fylld av kreativitet som bara vill spruta ut. Eller så är endast mitt sinne sugen på att vara stolt över att producerat något kreativt. Spelar ingen roll.
Jag ska försöka sätta igång. Först blir det nog en snabb dusch, varit ute och power walkat lite med morsan, sprang några svängar också. Vågade inte springa för länge, förkylningen är ännu inte helt borta. Jag måste bara säga att jag för en gångs skull är riktigt stolt över henne, hon har gått ner så mycket i vikt nu, nästa år ska hon banne mig springa tjejmilen med mig! det beordrar jag. Piff dissar ju i år.. tyvärr. Men hon är ju inte lika envis och optimistik som jag ^^

Jag vet inte, men kanske har denna hemska dag gjort mig glad. Minus negativ=positiv. Som matematiken säger. Matte-provet idag gick ju i och försig åt helvete. Men jag satt där och blev överlycklig för att jag kom på ett G-tal, tills jag insåg att det var sorgligt. Men trots min uppgivenhet kom jag att tänka, vad fan, varför ska jag grina över lite matte? Jag kommer ju inte faila i livet bara för att jag misslyckades med ett fjuttigt matte-prov. Det finns inget som kan hindra mig ifrån vad jag vill göra, vad nu än det kommer att vara. Det är ibland roligare att ta småvägarna istället för motorvägen, om någon förstår vad jag menar. Inte ens jag gör ibland! Vilket är underbart.

Nä, som jag har kladdat i hela mitt mattehäfte: I wanna do something stupid!
får se om det blir något ikväll.  
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0