Flower Power

Har märkt att min kära vän har lagt ut två seriösa (eller, ja...) inlägg, och jag har bara lagt ut ett inte så seriöst inlägg, så ja, jag känner mig lite efter faktiskt, så här kommer ett av mina härliga inlägg till er, världen.

Jag har haft en väldigt produktiv dag idag måste jag säga. Naglarna är filade, fötterna är fotbadade, Vampire Diaries är läst och sist men inte minst Vampire Diaries är klar kollad. Hela dagen har känts som en söndag; vädret har varit tråkigt, haft inget och göra och jag har inte träffat någon annan än brors kompis. Känns lite tragiskt, men nu ska alla som läser detta sätta på deras Spotify-s och söka på "60s Greatest Moments". Jag fattar inte riktigt vad alla har emot 60 talet. Jag menar, visst jag var inte född då, men det verkar som en riktigt schysst era. Vi har flower power, färger, underbara bilar, peace, love ... HIPPIES! Så här kommer en bild som hyllar 60-talet och dess tillgångar:
Flower power bus som hyllar 60 talet :)
You've got to love the 60's!

Kram från Piff

Why do you build me up  
Buttercup baby just to 
let me down  
And mess me around 
And then worst of all 
You never call baby 
When you say you will 
But I love you still 
I need you  
More than anyone darlin' 
You know that I have from the start

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0