Kläm-slem-dag

Vakna imorse utan feber men halsen var värre, ska inte gå in på några detaljer. Sov till längre än 12 och väcktes av en besviken pappa som kommit hem från veckohandeln ihop om att finna mig djupt inne i biologi arbetet. Men men... tyvärr har jag inte fått bilderna av resultaten som jag kräver för att skriva det, trots att piff lovat skicka dom idag (trodde tusan inte att du mena på kvällen) ^^

Nu känner jag dock att jag varit duktig efter att ha studerat matte fokuserat i ett antal timmar, blir till att fortsätta när jag babblat klart här. Mycket att göra, ska ju kunna hela två mattekurser till nästa vecka.... usch...
Dags att röra på sig, får klaga lite mer, lite senare :)
Kram!
Mohahaha nu blir ni alla sjuka! -_-'
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0