Lööve is in the air!

Halloj allesammans!
Jag måste bara säga att idag kände man att det snart var sommar, men den skulle gärna komma lite fortare. Solen sken, fåglarna kvittrade, killarna gick i shorts och löööve is in the air. Jo, dagen var fin, men ämnena som diskuterades var inte det. Okej, jag kanske låter lite mystisk, men let's just say this:
En viss person har börjat date-a en annan viss person och de är ett väldigt otippat par om man säger så.

Mer än så behöver ni inte veta eftersom ni inte känner de här personerna.

Förutom hela den chocken så var det faktiskt en ganska så bra dag. Solens strålar gjorde att hela dagen blev mycket bättre + att jag och Puff hade väldigt kul ute på studsmattan på eftermiddagen :)
Dagens händelser (och föregående händelser) har fått mig att inse att tonåren är fyllda med drama, och fånigt sådant också. Medan kropparna växer och mognar så blir vi ännu mer barnsliga. Hormoner + mogna kroppar + barn är INTE en bra mix. Alla konflikter som jag har stött på under det senaste året har varit antingen om att ena kompisen har gjort fel eller så är det kärleksproblem. Jobbiga föräldrar bidrar inte till det hela. De skriker på en och gör så att man mår ännu värre än vad man gjorde innan. Varför dom gör som de gör fattar jag inte, eftersom de alla har varit tonåringar och förhoppningsvis så kommer de ihåg hur det var. Mn det är en utav livets underliga frågor, som man troligen inte kommer att få svar på...
Jag hoppas att alla tonåringar som läser detta fattar att life goes on och man går bara i gymnasiet i 3 år. Efter det så är man helt fri.
Kram från Piff
If you are young and you drink a great deal it will spoil your health, slow your mind, make you fat - in other words, turn you into an adult.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0