mer av min weirda dröm...

Jag kom på lite mer av drömmen. Jag var ute och gick med pappa, han var lite segare än jag, och trött. Så han skulle stanna och vila vid en sten. Den var som ett avlångt ägg och kunde lätt rulla, och det började den göra. Åtminstone svikta. Han bröt armen, och befann sig plötsligt på en fotbollsplan med småttingar, och där var någon av mina gamla klasskamratater och han hade stukat armen tror jag. Hur som helst, jag som såg allt detta uppifrån en höjd, kutade ner för backen, det kändes som att jag flög ^^ och sedan försökte jag ringa ambulansen... men det var så hög ljudvolym att jag först inte hörde något. Sen minns jag inge mer... 

Dags att börja förbereda sig för att ge sig av. Kanske sno en av syrrans nybakade muffins också. 

Kram Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0