Raaaaaaiiiiiiiin!

Om jag inte hade varit sjuk, så hade jag sprungit ut barfota ut i ösregnet. Bara skutta runt och låta dropparna slå ner i mitt ansikte och bli helt genomvåt. I och försig, om jag nu inte hade varit sjuk, så skulle jag nog bli. Men det är min fetisch. Nä jag skoja... det är bara ett av mina konstiga beteenden. Känns som att vattnet bara spolar bort alla bekymmer... okej nu börjar det låta för freaky. Try it sometime ^^
Detta är två melodisnuttar som jag just nu spelar för mycket :/ inte alls riktigt det som annars brukar spelas i mina hörlurar. alla svenskar har väl nu spotify...fattar inte hur detta funkar, borde ta en kurs av Piff. Hur som helst, underbar låt, verkligen! Så var inte lat, utan kopiera adressen.
http://open.spotify.com/track/5Z4fyt1z6xpVJfxyvBdj1F
Hoppas alla har en trevlig kväll/natt.
Kram på er
Puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0