Sorgliga ekorrar

Insåg just hur sorgligt det är att vi kommenterar våra egna inlägg... även hur jäkla ensam jag känner mig just nu >_< borde kanske lägga ut en kontaktanons här. eller kanske inte...

Juste! nu koma jag på en sak Amanda berättade för mig. Jag försöker undersöka om det är en fördel att vara lång eller inte. Såhär ser det ut just nu:

Långa människor är:
(Positivt)
Smartare
Mer kreativa
Folk ser bokstavligt inte ner på en
Man tjänar mer generellt mer pengar (Marcus som sa, förmodligen någon som undersökt.)
(Negativt)
För varje centimeter man blir över 1,65m är chansen man träffar någon 5% mindre. (det innebär inte att när man är 185 så är det 100% att man inte träffar någon. Jag tyder det som att man tar 5% av den nya procentsatsen. Nu är jag ute på hal is... osäker vad jag pratar om.)
I Love to be tall ^^ och vafan, klart att jag kommer träffa någon... nångång. Jag överlever tillsdess för jag är.. kom inte på något bra... 
Puff



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0