Sveriges undergång

Drömde en lite annorlunda dröm i natt, som jag för en gångs skull kommer ihåg någolunda. Det kom en polsk armé med en diktator i spetts vid namn Jo. De hade avslöjat att de skulle spränga stället där jag bodde (som också var min skola...weird) och materalistisk som jag var skulle jag ju samla ihop alla grejer. Men dom sprängde någon annanstans istället. Sen så tog dom över hela samhället. De gick på någon gata och alla människor ställde upp sig på led under hot av att bli skjutna. Och plötsligt kommer kungen ut ur skogen efter någon promenad och en general stack en kniv i honom för att han inte skulle "hamna i fel händer", men det var så skumt i min dröm så jag ångrade och lät honom leva. Sen hände det lite saker... men jag väcktes :( och minns inte mer... suck... ville ju veta hur det skulle gå. Känns faktiskt inte som att en sådan situation skulle vara omöjlig ^^

Jag har ingenting emot polacker! det råkade bara vara så i drömmen.... eller så ligger det i mitt omedvetna... usch. Nej jag har inget emot polacker.
Har nu spenderat morgonen med att städa, såg förjävligt ut, kunde knappt se golvet pga. alla kläder. Men nu ser det nästan superfint ut! wieee.

Ska dra ett litet skämt som jag inte riktigt kan bestämma mig för om jag tycker att det är kul eller inte. Here it comes:

Varför kan man inte flyga till USA?
För där finns Alaska.

Kram puff

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0