The King Has Returned!

Yes, det är sant. Jag är tillbaka allihopa! Min käre vän Puff har lagt ut ett och annat stycke nu och jag känner mig totalt efter, men jag kommer att komma ikapp... någon gång. Måste faktiskt erkänna att jag inte har läst Puffs senaste tankar (såklart så är dom säkert inte vettiga, men men...).

Det finns ingen ursäkt för varför jag inte har skrivit, men det har bara inte blivit så, men nu kan alla njuta av Piffs tankar också (som inte heller är särkilt vettiga, men dom kanske är någorlunda intressanta iaf).

Okej, men nu ska vi move onto other business: Igår fick jag reda på att personer med psykiska störningar är allmänt mer kreativa än vanliga människor. Det är någonting forskare har forskat fram, men tycker docka att det troligen finns lite viktigare saker att forska fram än det här och att dom borde forska mer om bot mot cancer och aids och sånt, men det är ju fortfarande lite intressant. Jag tyckte att detta passade mig och Puff väldigt bra.
Vi snackade om kreativitet igår på bussen, hon och jag, och hon sa då att hon tyckte att hon var väldigt kreativ. Jag svarade förstås, "Ja, men du tar ut din kreativitet på dåliga idéer...", vilket är smått sant :) Jag är nog faktiskt också ganska kreativ, men problemet är att jag inte kan göra någonting med det. Jag kan varken sjunga (ooh, ni vill inte höra mig sjunga!), måla, spela ett instrument eller... ja vad mer finns det? Jag kan väl dansa lite smått sådär och sen kan jag skriva också, men det är inte så spännande. Men jag har ju också min teater, och det är jag (förhoppningsvis) bra på.
Jo men kreativitet är bra att ha. Att vara kreativ är bra. Så var glad om du är kreativ och omfamna det :)
Kramar från Piff!
(ni får ursäkta att det inte är så många mellanrum, men det verkar inte funkar, jobbigt, men sånt är livet)

Kommentarer
Postat av: Puff

"Jag kan väl danska..."

Hehe, det visste jag inte om ^^

2010-05-19 @ 21:40:32
URL: http://piffopuff.webblogg.se/
Postat av: Piff

Hahahaha ojdå, lite typo där... :P

2010-05-19 @ 21:52:53
URL: http://piffopuff.webblogg.se/
Postat av: Piff

Det är fixat nu :) För alla som inte fattar, så stavade jag dansa fel, och det blev danska. men det är fixat nu :)

2010-05-19 @ 21:54:18
URL: http://piffopuff.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0