Underbar dag <3

Idag(igår) fyllde min kära vän Joe's flickvän år. Som jag självklart också lärt känna, mysiga Annie :D
Och för att vara så snäll och söt som hon är så bjöd hon hennes nära vänner (jag inkluderad, wieee) på en båttur i stockholm med middag och dricka. Det var jättetrevligt/mysigt/roligt. Härligt att umgås och träffa lite nya och äldre människor med omväxling från plugget... och kunde vi ha bett om finare väder? tror knappast det... underbart! Och jag höll min fars löfte och rörde inte vinet. Men det serverades ju annat också ;) 
Helt frisk är jag dock inte än så blev att ta det lite lugnt när gänget skulle dra vidare till några andra ställen vid midnatt, så jag fick mig en trevlig nattpromenad hem från bussen. Är det bara jag som älskar att åka kommunalt under natten?

Började dock dagen med att plugga matte i 5 timmar, blir samma visa imorgon. MVG here I come! fingers crossed. 
Juste, imorgon blir det ju också att ge sig iväg och kolla på en av mina gamla konfa-kompisars dansuppvisning. Borde kolla upp det där, vill ju inte missa något.

Hoppas ni haft en minst lika härlig dag som jag :)
kram 
Puff

ps. kan kanske vara gullig och lägga upp någon bild från ikväll senare, först måste jag få dom, eller förmodligen, någon lägga upp dom på facebook >_< aja... tjing tjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0